Man ska inte lyssna på allt som sägs om Andersberg eller?

Igår skrev jag ett inlägg om 2 kvinnor som pratade om Andersberg, på Andersberg finns dem flesta utlänningarna många svenska person har valt att lämna området eftersom det har blivit osäkert och ett ställa där det ofta händer hemska saker så som mord, bombningar och skottlossningar. Jag tänker inte gå in på det kvinnorna sa men jag måste hålla med om tjejen som var osäker på Andersberg. Idag hittades 2 kvinnor mördade och en man skottskadad där jag bor, jag förstår folk som säger att det är ett farlig ställe. Tyvär finns måste jag säga att dem flesta fördomarna mot Andersberg ofta är sanna. Jag tror folk försöker spela duktiga och smarta genom att säga så.

Sanningen är inte alltid ljuv.


Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0