Ännu en trevlig förmiddag med landgång!

Hej alla glada läsare, nu sitter jag på pappas jobb och väntar på at han ska köramig hem ( mina bröder har ett företag som endast han jobar på!). Ännu en underbar dag i göteborg med Stig, jag kan inte annat än säga att det var lika bra som allltid! Han är mycket sjuk så vi har slutat gå på resturang, istället mumsar vi i oss läckra landgångar, goda räkmackor och mumsiga kakor efterår! Förra gången skrev jag om att jag kanske inte skulle få träffa honom igen pågrund av sjukdomen, men jodå allt fick jag träffa honom än en gång och om hälsan och gud tillåter inom 2 månader! jag får alltid med mig pengar osv när jag åker därifrån och det känns konsigt at ldrig ge ngot tillbaka, saken är den at han inte vil ha något. Han har alltid varit generös och gett saker till folk han gillar, t.ex. hemtjänsten som jobbar åt honom får ständigt bakelser, smörgåstårtor osv

Vem är då denne älskade stig? Jo han är släkting med min pappa typ kusin, dock igentligen inte men historien är så invecklad så ingen förstår! Han jobbade nästan hela sitt liv som kock på ett fartyg som kock och det finns inget ställe han inte varit på, jag har hört hans historier nästan varje gång jag varit där. Hur som helst när han var färdig med sitt liv som kock på fartyg kom han hem med över 1 miljon kr.

Så det var lite om Stig det, nu ska jag iväg och handla!

Ha det bra!♥

( stavfelen beror på att pappas tangentbord inte funkar som det ska, kan inte ändra då allt suddas ut!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0