Bitterfittan är igång igen!

Jag har varit allt utom en bitterfitta idag kan jag säga! Men sen kommer man ihåg att det är måndag imorgon och då börjar skiten igen, men jag tänker inte låta detta förstöra för mig. Jag skrev i tidigare inlägg att jag skulle gå till rektorn imorgon och det håller jag! Men jag tänker inte bråka jag ska bara säga vad jag tycker och tänker och blir det inte ändring så går jag vidare, svårare än så är det inte!

Jag har inte problem med folk som inte håller med mig, men när man fösöker påpeka att man är dum i huvudet för att man kräver hjälp eftersom alla andra i klassen kan så blir jag förbannad. När ska ni fatta att alla inte har lika lätt för vissa saker, jag är duktigt i annat i skolan men matte är långt ifrån min starka sida och då speciellt när man ska sitta och räkna på meningslösa satser osv. Jag är någorlunda bra i det man använder var dag typ x, -, x, delat med osv.

Nej förfan nog om det jag mår illa nog pga av det, jag får bara hoppas på det bästa. Men en sak är säker Östergård borde inte ha titeln "en av sveriges bästa" skolor.

Godnatt hade så fint imorgon, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0