Fördomar är brist på kunskap eller?

Tidigare idag när jag pluggade på biblioteket så hörde jag 2 kvinnor diskutera om Andersberg där jag bor, kvinnan hade hittat en billig lägenhet bara några meter bort från själv Andersberg men hon var inte säker på att flytta dit iom fördomarna om att det är ett farligt ställe. Den andra kvinnan hade tydligen jobbat med något slags projekt med ungdomar på Andersberg och blev nästan lite irriterad, enligt henne var som rubriken säger "fördomar brist på kunskap". I många fall stämmer det, men när det kommer till Andersberg kan jag inte riktigt hålla med, här sprängdes 3 bilar på vår parkering på en månad. Man kan inte ha sina saker i fred ute så som cyklar osv. Sedan förekommer mycket bråk, otrevliga människor osvosv.

Kort inlägg men jag hinner inte mer nu puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0