Goddamn Right, It's A Beautiful Day!

Nu har jag pratat med lite olika folk och än är det inte färdigt! Jag längtar till jag kan ta det lungt igen och inte oroa mig över mattefanskapet. USCH! Jag orkar inte gå runt med magvärk och bete mig som en bitterfitta. (ursäkta språket)

Underbar dag utöver det lilla ( fast det är inte lilla tyvär) Det hade kunnat va varmare men vi ska väl vara nöjda med detta!:) En sak jag längtar till är den dagen min Ford capri är färdig! Min fina bil:)

Jaha vad ska vi säga nu? Iran har gjort det igen!

Den otroligt smarte presidenten påstår att förintelsen av judarna aldrig har ägt rum, som en annan person sa kan ingen lönmörde den iranske bonläppen snart? Nej men allvarligt talat har jag inga problem men jag ska citera en kommentar som stämmer så himla bra!

"Vad folk verkar glömma är att Israel är den enda demokratin i mellanöstern. Vad folk verkar glömma är att dom är omringade av islamistiska diktaturer som har som mål att utplåna staten israel och judarna. Vad folk verkar glömma,(och då speciellt vänsterfolk som anser sig vara feminister) är att dessa islamistiska diktaturer förtrycker sina kvinnor så till den milda grad att kvinnorna i 1100talets sverige var mer fria. Jag förstår ärligt talat inte hur man kan kalla sig feminist och sen stå på dessa medeltidsdiktaturers sida!! Ni kanske vill ha sharialagar i sverige också??? Det måste vara kortslutning i hjärnan när man så konsekvent stödjer dessa bizzara diktaturer framför en demokrati. Nazityskland hade ett samarbete med stormuftin i jerusalem, och hade Rommels afrikakår tagot sig ända till jerusalem så hade alla judar där blivit utrotade. Så vilken sida står man på? En demokrati eller dikaturer som vill utplåna just denna demokrati? Valet är för mig väldigt enkelt.. "

Ja vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0