Nu på kvällskvisten.

sitter jag och pluggar matte omni undrar hur det går när jag sitter vid datorn. Klart fingrarna kliar men jag måste verkligen ta tummen ur röven och skärpa mig, jag erkänner jag är inte så flitigt som blondinbella t.ex.
Det vill jag inte vara heller för jag är jag, jag är inte den tjejen som pluggar hur mycket som helst även om det vore det bästa i nu läget. Aja jag försöker i alla fall mer än så kan jag inte göra. Jag får panik över att sommarlovet snart kommer och då måste jag ha bestämt min framtid och mitt liv, hah! jag trodde det skulle bli skitlätt. Jag var övertygad om att det var rätt val, men icke? Jag förändrades och började fundera på andra saker som jag nästan vägrade göra när valet gjordes och nu måste jag göra om det, nu är frågan hur stor chans jag har nu? Blir jag en bonde som dem flesta brukar kalla mig eller blir jag det jag verkligen vill bli? eller blir det något där i mellan? Ja, det jag verkligen vill bli blir jag inte! Men sådant är väl livet eller?

Peace, love and understanding.

Vi hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0