Överdriver jag?

Nej det tycker jag inte, loggade precis in föratt se mina resultat på gymnasie val och vad får jag se? Jag har kommit in på ETT val, snacka om besviken eller. Jag började till och med gråta, tyck vad ni vill men jag blev så himla besviken på mig själv.

Jag vet inte om jag har skrivit det innan men jag ville ju byta till en frisörlinje istället men nu vet jag inte om jag vågar iom detta, usch nej jag fattar inte ens att jag skriver detta här, Jag SKÄMS! Även fast jag kankse inte borde göra det så gör jag det bara, det känns inte alls kul och jag känner mig just nu mest bara misslyckad. Tramsigt kanske men nej jag vet inte vad jag ska tycka nu faktiskt.

Vi får se hur det blir... :(

 Vad tycker ni jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Välj det du känner för ;)

2009-04-15 @ 21:25:19
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0