Städning och äggmålning!

Medans jag städar lite smått i vårt mini kaos kokar min syster ägg som sedan ska målas(frigående såklart!) Jag själv äter inte ägg men resten av familjen gör det! Igår var jag som sagt på uselt humör men ändå lyckades jag åka till stallet med hela syskon skaran och killarna fick testa och rida! Skuggan var på "test" humör och skulle såklart bocka och hålla på, Eva skuggans ny medryttare som förövrigt är "chef" fick och testa! hade hon inte haft öron hade leéndet när hon kom tillbaka gått runt hela ansiktet! Det är skönt att veta att skuggan äntligen är i trygga händer, och att skulle det va nått så är det bara att ringa eller prata med Eva eller Pernilla världens snällaste skullejag vilja säga!

Nej nu ska jag fortsätta med städningen, hade det så fint nu allihopa och Glad påsk!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0