Styckade levande?

Kommer ni ihåg när jag skrev om "mamman och barnet" som blev mördade där jag bor? "Barnet" var en vuxen alltså var det en mamma med en vuxen dotter, det ryktas att mannen som gjorde det har styckat kvinnorna i remsor och dessutom levande. Jag har svårt att tro att han styckat dem levande, man kan inte stycka två människor samtidigt, den ena kvinnan måste ju försökt att få bort mannen i så fall. Det sägs även att det fanns en förlamad man som låg i ett av sovrummen och hörde men inte kunde göra något. Orsaken till att denna historien kommit upp är eftersom ingen har fått se kropparna varken familj eller polis, jag tycket det låter väääldigt skumt/:

Mannen sköts sig i huvudet efteråt och det sägs att han gjorde det i hallen vid dörren, både jag och min bror som bor väldigt nära tror inte på denna historien eftersom det låter oplanerat.

Alltså mannen ska ha enligt historia kommit in skjutit? slagit? kvinnorna och sedan styckat dem och detta pgr av pengar och sedan gått ut i hallen och skjutit sig själv. Detta är väldigt ologiskt eftersom mannen i fråga om det nu handlar om pengar skulle gått in och frågat efter pengarna och skjutit dem. Ska man då börja spekulera i om han nu har styckat dem så låter han mer som en psykopat men pskykopater skjuter oftast inte sig efter något dem gjort. Men som jag sa inget är omöjligt.

En sak till som kommer upp är att mannen till den äldre kvinnan ska ha kommit och sett vad mördaren gjorde och skjutit honom men enligt mig låter det lite otroligt.

Ja vad ska man säga, inget förvånar mig längre.

Nej nu ska vi snart iväg och grilla, mums!:)♥

Peace, love & understanding:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0