Sweet 16?

Jag kom och tänka på det när jag såg programmet att det borde döpas om, sweet 16 ska väl ändå vara sweet 16? Jag har sett folk som fyller typ 20 år på programmet och det är en sådan trams sak jag kan störa mig på:P Sen är det ju lite tråkigt att det är rika divas som ständigt är med och inte mer "normala" folk med inte så mycket pengar aja nog om det.

Jag är fortfarande sjuk men hostar mest nu så jag hoppas inte jag missar STIG<3:D i helgen och även min brors dotters födelsedag, jag har köpt ett örngott där det står "här sover en prinsessa" på, jätte gulligt tycker jag:) Bild kan jag visa en annan dag.

Gick inte till skolan men imorgon funderar jag på att dra mig dit faktiskt, även om jag kanske ingentligen borde lika hemma och vila mig så är det faktiskt viktigt nu den sista tiden och jag måste hänga med i det vi gör.

Vi i min klass håller på att renovera vårt uppehållsrum då hade tydligen några åttor kommit in och börjat kommentera hur fult det var osv, men vi bryr oss inte dem är nog bara avundsjuka över hur snygg det är;D Dessutom har alla olika smak och jag tror det finns fler som tycker om det!:)

Ni får ha det så bra så hörs vi!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0