Drick med måtta, alkohol löser inga problem?

Igår var det underbart väder, riktigt skönt! Och så när man vaknar i morse liggre det mörka tråkiga molntäcke över lilla Halmstad, dessutom regnar det lite smått. Som tur är har det börjat spricka upp lite nu, jag och syster ska snart ut med bröderna!

Mamma fick tvätta mitt hår idag för jag har ett sår på armen, inget stort men det gör ont!

Apropå min rubrik så handlar det mest om Kissies uttalande i hennes blogg, först och främst tycker jag det ska komma från rätt mun och sen tycker jag personligen att om man inte kan flöja det råd man ger till andra kankse man ska tänka om. Ärligt talat hur seriös är man om man i ett inlägg skriver att man haft lite för mycket att dricka (ofta) och i ett annat skriver detta!?

Yeahyeah nu ska jag våffla håret, ha en fortsatt trevlig kväll!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0