Det är tv:en och jag inatt;)

Tja, alla nattugglor vad hittar ni på? Själv sitter jag här och slökollar på något militär program på tv. Imorgon ska jag upp vid 7-8 någon gång för att hämta mormor på flygplatsen i Göteborg och vet ni vad?

Jag ska till Stig på lördag, dock är han väldigt sjuk och det blir ingen förbättring. Pappa sa att han snart är helt blind. Det gör mig ledsen att en sådan bra man får lida så mycket som han gör! Jag har funderat lite till på min tatuering jag ska göra till hans minne bilder på förslag kommer sen.♥

Sitter nu och lyssnar på Fast car med Tracy Chapman gud vilken bra låt det är!

Nej nu ropar sängen efter mig, puss på er:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0