Mitt töjda öra värker inte lika mycket!

Tack och lov för det säger jag! Jag hade till och med glömt bort det i morse när jag ställde mig i duschen för att duscha lite snabbt så kom jag på det. Som tur har den inte åkt ut som jag fasade över igår eftersom jag inte fick in den allt för långt, men den sitter bra som tur är! 

Idag har jag träffat syster och hennes söner i stan en stund, vi gick en promenad och tittade på kläder m.m. Sedan åkte vi alla hem till mig för att äta midddag, spagetti och köttfärssås! Asagott om du frågar Filip min systers äldsta son:) Själv tycker jag hellre om mammas gräddköttfärsås jag har ätit den vanliga för mycket.

Nej nu måste jag avsluta städningen, ska till stan och Madde en stund. Det är ju trots allt lillördag idag!

Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0