Vila i frid älskade morfar:'(

Igår dog min älskade älskade älskade morfar, jag fattar inte jag stod där för en vecka sen och kramade om honom och lovade att komma tillbaka sommaren 2010. Nu är han död, nu har jag inget att vänta på, nu har jag ingen som väntar på mig. Förstår ni hur det känns? Förstår ni hur det känns när någon som betyder så himla förbannat mycket bara försvinner inom loppet av några timmar? När mamma pratade med honom så var allting okej, några timmar senare mår han dåligt och får 2 hjärtinfarkter.

Jag vill ha honom tillbaka nu, jag kan inte leva utan honom. Varför gick han och dog ifrån oss? Så många tårar som har fällts, det känns som att tårarna har tagit slut.

Imorgon klockan 11.20 ungefär åker vi tillbaka, tillbaka för att säga hejdå en sista gång. Snälla säg inte att det är sant, varför måste jag säga hejdå till personen som står mig närmast? En person som förstår mig och alltid tar mig i försvar. Jag kommer ihåg en kväll när vi bråkade och jag sa att jag inte litade på honom, hur fan kunde jag? Hur fan kunde jag stå och säga så när jag vet att det är precis det jag vet att jag kan.

Jag har fått en reda på varför, men det är privat. Det är sådant jag och min familj bara behöver veta.
R.I.P Älskade du :'(♥




Jag kommer tillbaka om en vecka, sköt om er nu och ta vara på varje minut med era nära och kära. Ni vet aldrig vad som kan hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0