Kjolen

Här kommer en ny bild på klojen jag har håller på att sy, nu fattas det bara 2 lager till med fransar och sen är den färdig! Jag kan säga att det har varit ett rent h*lvete att göra den men samtidigt har jag lärt mycket på det. Det fanns många problem som behövde lösas , FAKE skinnet som var en självklarhet och göra då jag är helt emot äkta päls och skinn är ett mycket svårt tyg att jobba med och jag skulle inte rekomendera det till er som har lite tålamod!

Vad tycker ni?:)
 

Nehe nu blir det varma mackor och lite städning!

 


Kommentarer
Postat av: johanna

JAg tycker den var jättesnygg! Du måste vara väldigt bra på att sy !;) kram!

2010-01-07 @ 22:31:35
URL: http://jbzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0