16 år!

Hejhej alla läsare, tråkigt att antalet har minskar igen. Är den verkligen så tråkig?

Aja nu tänker jag inte tänka på det utan min födelsedag och alla underbara människor, ett speciellt tack till Sessa, Mädz, Thesza och Nelly! TACKTACKTACK!!! Jag fick godis ett kort och godis av Mädz och ska få en design av Thesza, åter igen tack! Mamma kommer nog inte förrens 17.00 och jag har inte mått riktigt väl på hela dagen så jag ska vila mig en stund i sängen och titta på tv, sedan ska vi väl lite smått fira min dag! Eftersom min bror fyller år imorgon ska han ha "kalas" på lördag så det blir nästa vecka fredag för mig.

Skriver mer senare ikväll och berättar vad jag fick puss och hej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0