Aldrig mer...

Ska jag äta min medicin (diklofenak) utan mat, det är så starkt att det kan fräta på magen. Det misstaget gjorde jag imorse när jag redan var sen. 

Vi har fått stallplats woho! Ska ringa på onsdag och titta på det och prata lite mer med stallägaren, ska dock bara stå ett tag då det blir plönninge tillslut vi får se!

Imorgon är det nationella och jag är super nervös!! Sen är det en massa krångel med vad man får ha med och inte, jag tycker det är löjligt att vi t.ex. inte får äta godis. Jamena det är ju endast under nationella som vi gör det, dessutom ska man sitta i ett par timmar och skriva aja thats life.

Jag tycker det är grymt bra att KÄNDA BLOGGARE som Stina-Lee faktiskt ändrar sina åsikter om dun, päls osv. Tänk hur många som sitter och läser hennes blogg som ser upp till henne kankse det finns hopp trost allt! ; D Dom flesta vet ju min åsikt till ALLT djurplågeri så jag behöver inte ta upp det just nu ialf.

Ni får ha det bra, hörs kankse lite senare pussilipuss : *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0