Christian Louboutin & en massa annat!

Snubblade precis över ett flertal par Christian Louboutin och hallå vem älskar inte dom skorna? Sko samlare som jag är måste jag bara skaffa mig ett par eller fler : ) Men vilka? Alla är så damn snygga jag kan inte välja. Dessutom är jag lite fattig just nu ; D

Detta är endast en liiiiten del av alla!


Checka in dessa muggarna, är dem inte grymt snygga?!


http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a02881&page=8&countrs=84&size=12&method=varu&varu=kök

Gladiator pumps är nått som står högt på min önskelista; )

Vill ha till konfirmationen♥





Dom vita hade varit perfekt till konfimationen kankse något överdrivet men snygga som få, dessutom ganska billiga! Aja vi får se har ju ett tag på mig innan jag konfimeras!

Puss på er alla : *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0