En hemsk dag med en gnutta glädje

Min "lässtunds" lärares mamma drunknade igår i Thailand, typ en dyk olycka. Fan vad tragiskt:/ Jag kan inte fatta det, tänk att man ena stunden kan vara glad och allt är normalt och så händer det på ett ögonblick, människor dör, flickor blir våldtagna. Usch jag tycker inte det är roligt att leva när man tänker på dessa sakerna. Vart är världen påväg?

Jag är dock glad för att jag ska på kurs för att få börja övningsköra den 21/2, ska bli sjukt kul att få börja köra! : D
Alltså tiden går så snabbt, varje år sen typ 12 års ålder har gått jättesnabbt!!

Jag fick ju pengar av Stig när jag var hos honom, och jag har bestämt mig för att skaffa en hund av de, som jag kan ha länge som ett minne eftersom han var säker på att vi aldrig mer skulle träffas. Jag har nästan 100% bestämt mig för vilken ras också, nämligen en weimaraner! Jag såg en sådan i Serbien och blev kär sedan dess har jag letat som fan men inte hittat vad den heter eftersom ägaren själv inte visste heller. Slänger in en bild på rasen!:)

Puss på er så hörs vi senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0