Förkylning på gång?

Godkväll kära läsare, de senaste dagarna har varit väldigt sega och sena och jag ber om ursäkt för det. Ser att jag tappar läsare och det är ju tråkigt men just nu mår jag inte riktigt väl, vaknade vid halv åtta imorse och kände en rätt illa smärta i halsen och täppt näsa så jag misstänker att det är en förkylning på gång. Inget jag ser fram emot eftersom jag alltid blir halvdöende i sängen varje gång.

Idag har jag som ni kankse förstår inte gjort mer än legat i sängen, svulitit (fanns inget hemma mer än jordgubbskräm) och små fixat. Ska snart hoppa i duschen för att sedan plåga håret genom att våffla det igen, jag älskar hur håret blir och jag kan gå utan att tvätta det VARJE dag nu. Ja det är inte nyttigt för håret men tills jag hittar nått för detta funka.

Imorgon är det kursen som gäller och nu känns det nästan lite tråkigt, det varar i 3 timmar och min bror som var på en för sin tjejs skulle om man säger så tycker den är värdelös, allt dem pratar om vet man liksom redan sa han så jag börjar undra hur kul det kommer bli? Eller det är väl klart att det inte blir "kul" men sedan när man väl kan köra blir det ju det.

Angående det jag skrev igår så är det ganska lungt efter att min kompis ringde mig igår och snackade lite smått, tack för det Bea♥

Men att jag mår dåligt och att vissa dagar är värre är inget jag NÅGONSIN kommer dölja.

Puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0