Liten butik blev stort varuhus!

Jag fick en kommentar från en tjej som faktiskt sa något riktigt bra!
Hon snackade om det med alla modebloggare och undrade varför ingen pratade om ULLARED SHOPPING! För er som inte vet vad Ullared eller rättare sagt om jag inte misstar mig så menar hon Gekås är så det ett megastort varuhus med allt du kan tänka dig, och det du inte finner innomhus finner du i butiker utomhus så som skobutiker och guldsmedsbutiker m.m.!

Jag har alltid hittat något och jag skulle nog vilja säga för mycket! Det är perfekt för hästtjejer som kanske inte har så stor plånbok eftersom de köper från butiker där det har blivit fel eller för mycket, dem har ju sina egna saker med, men varuhusets ägare startade det hela med att köpa sådant som blivit för mycket eller fel av till billigare pris och nu är det nog en av sveriges största varuhus!

Det ända problemet är att det finns på ett ända ställe och det är just Ullared och vi som bor i halland har någorlunda nära men det har inte ni andra, och jag vet hästtjejer som åker flera timmar dit men det är just för de billiga häst sakerna. SÅ jag skulle kunna tänka mig att det är därför ingen pratar om det och det skulle inte förvåna mig om det finns sådanna som inte ens vet vad det är för något!

Här i halland snackar alla om det men vi har ju såpass nära så det är inte särskillt konstigt!

I denna lilla byggnad startade Göran Karlsson sin butik!
 

Så för er som kan tänka er att åka i några timmar så är Gekås absolut något att rekomendera!
http://www.gekas.se/


Kommentarer
Postat av: Astrid

din blogg är jättefin, hur har du gjort så att det står annika i slutet av inlägget

2009-02-17 @ 16:54:12
URL: http://astrilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0