Idag börjar nedräkningen!

Hej mina kära läsare, hur är det med er idag? Själv är det jättebra eftersom vi fick svar på att mina bröder från montenegro får komma till Sverige!:D Dessutom börjar nedräkning till efterlängtade LÖRDAG! För er som är nya ska jag på kurs för att få börja övningsköra på lördag så därför är jag så glad, jag tycker min pappa är bäst♥

Hah, det var så kul när mamma fick svaret i morse! Hon rusar in i rummet, VET DU VAD SOM HAR HÄNT? VET DU VAD SOM HÄNT? Nyvaken som jag var fattade jag ingenting. Då fick jag höra att dom får komma, så hon sätter sig på sängen och börjar krama och puss mig haha:D

Nej hörni nu ska jag fixa färdigt min hemmalagade pannbiffar till mormor så hon inte blir dålig(sockersjuka)!

Jo föresten så fick jag frågan om en kanin är mer värd än hund enligt min åsikt, och om man läste mitt inlägg ordentligt kunde man få svaret på den frågan. Jag har haft hund, letar ny hund och jag har kaniner så alla människor, djur osvosv ÄR LIKA MYCKET VÄRDA. Hoppas det förstås bättre nu!:)

En sak till, jag hade mitt rekord på läsare igår lets keep it that way and better! Hoppas ni gillar bloggen, som sagt är design påväg!:)

Massa pussar och kramar, jag hoppas ni har en lika bra dag som mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0