Jag förstår inte det här med...

Folk som har djur och bär äkta päls? Är det bara för att en katt/hund inte är samma som räv/björn? DJUR är DJUR, det spelar ingen roll om det är en hund eller en mink båda har fyra ben, päls och pratar inte människospråket. Blondinbella vill skaffa en fransk bulldog och Engla har en katt? Vadå dubbel moral deluxe. Blondinbella klagar över att hennes grabb är tveksam till hund, det är väl inte konstigt du bidrar till djurplågeri!

Oh gosh, jag antar att vi lever på vår dubbel moral eller nått;D


Jag har ju sagt att jag ska skaffa en valp av pengarna jag fick av Stig, men en hund lever ju inte föralltid? Så jag tänker skaffa en tatuering till hans minne. Jag kommer bara inte på vad jag ska ha, han har varit en framgångsrik kock på ett fartyg som har rest jorden runt. Säg ett land han inte varit i!:D I alla fall funderade jag på ett ankare men hittade inget find?! Om ni har ideér kan ni gärna skicka de till mig! Jag hade även tänkt att tatuera hans personnummer.

In med ideér!♥

Bilden är en inspiration på min framtida "mag" gadd med mina älskade stjärnor!


Som Kenza skrev i sin blogg, ingen har väl missat den lilla ska vi kalla det "incidenten" i Uk?
Själv tycker jag det är helt sanslöst, jag blir så förbannad. Men samtidigt är jag emot abort.
Barn i den åldern ska (ursäkta) förfan inte ha sex, dom ska leka och vara barn. Föröka sig ska man göra i mogen ålder där man kan ta hand om sig själv och liv runt omkring. Nej USCH säger jag bara!
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece

Ha en fortsatt trevlig natt så hörs vi imorgon puss♥

Ps. Jag vill bara tacka så mycket för alla hälsningar idag, tusen tack jag hoppas ni hade en trevlig dag!♥

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0