Känslo laddat.

Kom precis hem från Göteborg typ, usch det kändes jobbigt denna gången och det blir inte bättre av att han säger att det sista gången vi ses: / Det är hans känsla i alla fall och jag gillar det inte, han är det bästa personen jag någonsin har träffat, som jag skrev i tidigare inlägg det går inte att hitta en snällare själ!

Vi åt super goda landgångar, snackade om Israel VS Gaza och pension, intressant? : D Sen fick jag frågan hur mycket hästen min kostade, jag sa ca: 1000 - 2000kr i månaden. Han tyckte det var dyrt och det håller jag med om men det är det värt! Sen åt vi mina favorit kakor och jag slapp äta glasstårta med Kahlua (stavning) inte för att jag vill vara otacksam men jag gillar inte Kahluan. Jag hoppas det blir en sista gång till ialf då har jag lärt mig att acceptera, eller nej jag kommer nog inte kunna släppa taget även om han är borta. : /♥

Aja nu ska jag sluta beklaga mig!

Jag lägger in lite "namnskyltar" så får ni kommentera vilken som är bäst!


Fler kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0