Keso!

Är det bara jag som tycker om att äta keso bara sådär? Köpte mig ett litet paket idag, fettsnålt råkade jag ta med det är nog inte allt för stor skillnad. Min privatläkare sa åt mig idag att min migrän kan uppkomma av rödvin, mögelost och vanlig ost idag. Jag åt lite spagetti och köttfärssås innan idag med riven ost och kände att den faktiskt blev värre? Så jag får helt enkelt skippa det, tråkigt eftersom jag gillar ost:/ Nu vet jag inte hur det går med keson pga det men vi får väl se!

Min dumma j*vla tandställning har skavt sönder mina läppar:( Längtar till den är AV, men istället ska jag få en till.

Imorgon kommer ett inlägg om en sak jag såg hur allas älskade blondinbella, hörs då puss : *♥

Kommentarer
Postat av: A

sv: visst är den! jag älskar också keso.

2009-02-14 @ 12:23:17
URL: http://bodycake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Köttfärssås? Seriöst? Djur som djur skriver du i din blogg. Dubbelmoral även från din sida? Varför är en kanin eller hund mer värd?

2009-02-15 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0