Vad lär du ditt barn?

Jahapp imorgon är det nationella nr. 2 och jag kan ju inte säga att jag längtar efter att sitta i 3 timar och skriva ett prov menmen! Dagen kommer att börja med en ridtur vid 6, kan inte åka till stallet efter skolan då mamma jobbar kväll!

Blev inget stall då tjejens kompis helt plötsligt fick problem med sin stallplats och då kunde jag inte få den hepphepp nu ger jag upp med henne och letar något annat på, men f*n va svårt det ska vara att hitta stallplats.

Nu kommer lite gnäll, jag tycker det är helt sjukt hur man kan sätta en pälsmössa på sitt barn. Sinnessjukt att lära barnet något sådant, jag hade inte tyckt att det var lika hemskt om inte pälsindustrin såg ut som den var. Sen skiter jag rent ut sagt i om den personen är storbloggare och omtyckt. Nej usch tur att det finns folk som har bättre vett på den biten: /


Lite sur idag som det kankse märks, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0