Nationella!

Jaha då var dagen nästan slut och nationella gick bra! Idrotten gick dock lite värre menmen jag klarar ett "bränt" knä även om det svider som jag vet inte vad. Det var lite roligt idag att höra hur hemskt alla tyckte det var med alla gäs när dom plockas levande för att fylla en jacka eller ett täcke, ironiskt varför? Jo därför att det JAG t.ex. pratar om bara har varit bullshit och tråkigt att höra på?! Nå väl kul att media kan få dem att tänka till kanske det blir nått av oss ialf? ( Ta det sista med en nypa salt)


Verkar som att mitt förhållande som alldtid har varit lite si och så har slutat totalt nu, känns jobbigt och tråkigt menmen: / Jag kan inte ha ett förhållande där jag får skit för allt och när jag säger vad jag tycker är jag orättvis. Finns en del vänner som har hört när jag snackat om det och är säkert trött på det nu.

Ska till stallet nu så vi kankse hörs sen pusspuss ♥

FAN:'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkit att höra att det är slut med din pojkvän!

2009-02-04 @ 14:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0