Nu är jag tillbaka!

Hej kära läsare, nu ska jag skärpa mig och skriva om vad som verkligen händer i min vardag!

Idag som många andra mornar gick jag upp vid halv sex for att ta mig till stallet, jag kom upp själv och gav min gerbil hane som fortfarande inte har något namn lite havregryn då den andra maten inte var allt för populär:/ Sedan drog jag på mig stall kläderna och begav mig dit, gick som vanligt inget mer med det!

Sedan var det att komma hem och göra sig i ordning och självklart tog jag fel dag och tyckte det var onsdag idag och tog inte med mig kläder till gympan suck! Halv sov genom dag då jag var sjukt trött och hade svårt att somna pga smärta i hela högra benet och ryggen. Imorgon är sista normala dagen i skolan sen bär det av till ön, lite halv tråkigt iom det hemska vädret menmen.

Så vad hände igår? Gick upp vid elva någon gång och duschade, skulle ju på synundersökning och där visade det sig att jag inte ens såg 50% alltså ser jag så dåligt att utan glasögon får jag inte köra osv. Så vi beställde glasögon som kommer nästa vecka någon gång, det blir riktigt gamla och stoora bågar. Hoppas ingen mobbar mig!

Ungefär så här men lite äldre i färgen osv.


Nej. nu mina vänner ska jag fixa lite, ögonen behöver vila från datorn!♥


Ps. Vill du namnge min nya ökenråtta? Alla förslag välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0