Ont i magen...

Usch denna eviga förbaskade magsmärta fortsätter och jag har fortfarande ont i bröstkorgen huhu ; ( Börjar ana att det är kroniskt då jag i ett år blivit hemskickad utan undersökning. Där visar Sverige att vår sjukvård är botten, utländska personer som inte ens har pass får vård hur som helst medans svenskar inte får ett piss. Jag har ABSOLUT inget emot utlänningar jag är en själv men någon måtta får det ju vara. Stig t.ex. behöver ingetligen syrgas för att kunna andas och ha större chans att leva ett tag till men INTE då! Tycker det är sorligt att vi knappt får öppna käften nu för tiden medan icke svenskar/utlänningar ja vad man nu vill kalla dem kan säga vad dem vill och behandlas som gudar. Ja, jag kankse överdriver men det är inte långt ifrån.

Dagens Israel VS Gaza samtal fick mig bara att gå mer på Israels sida, NEJ JAG TYCKER DET ÄR SINNESSJUKT ATT DEM HAR DÖDAT ÖVER 1000 BARN DET ÄR INTE OKEJ. Hade ni dock fått veta hela sanningen om det där hade ni även fått veta exakt (stavning) vaför dom bombar skolor, dom vill inte döda barn men sanningen är att de arabiska ledarna gömmer sig i skolor osvosv. Dom är inte så himla duktiga och snälla som alla säger.  Hur kan jag vara så säker på det? Jo därför att en libanes pratade öppet om det till honom.

Lite flummigt inlägg menmen:/
Puss och hej vi hörs snart igen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0