Sjuk?

Jag vet inte vad det är med mig men nått konsigt måste det vara, jag har kännt mig hänging och trött hela veckan. Kanske bara behövde lov? Aja i alla fall får man väl reda på det snart!

Läste en artikel som fick mig och bli lite förbannad, ni vet "arboga barnen"? Max och Saga. Tyskan ska få välja om hon vill sitta i Tyskland eller Sverige, det är inte det som gör mig arg utan att hon bara fick 25 ynka år? Hon mördade brutalt 2 barn med en hammare och dessutom misshandlade hon mamma så svårt att hon hamnade i koma, och barnens liv är tydligen bara värt 25? Nej jag tänker inte säga vad jag tycker och tänker. Tycker bara det inte är klokt! Som jag har sagt innan man tycker jag Sveriges rättsystem är rent åt helvete, livstid ska väl vara livstid och inte 17 år? 25 år är för lite för det hon har gjort.

"På måndag faller hovrättens dom mot Christine Schürrer som redan i tingsrätten har dömts för barnamorden i Arboga. Hon kommer med största sannolikhet att få avtjäna sitt straff i sitt hemland Tyskland - om hon döms."

Vadå om hon döms? Jag tycker Sverige ska ta och skärpa sig när det gäller sådana saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0