Skumt!

Varje gång jag har varit inne länge och i vissa fall skrivit mycket så dyker en tom rad på "mest besökta" osv upp? Jag har frågat om detta tidigare men inte fått svar, hallå jag vill ju veta?! Konsigt att den är helt tom och dessutom alltid kommer när jag är aktiv länge? Aja hoppas jag får svar någon gång under!

Snart ska jag ta ett litet kvälls mål tsm med min elaka medicin Diklofenak, har varit konstig dom senaste dagarna och senast i morse fck jag ont i öronen? Jag vill bara INTE bli förkyld nu fyfyfy.

Föresten så tycker jag ni ska lyssna på "Love game" med Lady Gaga den är väldigt bra, och glöm inte "Yeah yeah" med bodyrox ft. Luciana ( :

Idag börjar nedräkningen för min födelsedag, och om lite mer än 20 dagar börjar jag övningsköra! : D

PussPuss sötnosar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0