Te?

Visst låter det sjukt gott och det riktigt vattnas i munnen på en, man gör en kopp te och förvänta sig slukas av den söta/syrliga/fruktiga smaken. Man längtar till man kan dricka upp den och njuta och när man tar första klunken smakar det skit? Beskt och jätteäckligt. Så besviken man blir, här sitter man och förväntar sig att det ska smaka sött och gott så smakar det öronvax?! Det finns ett gott te jag har druckit och det är ett "lös" te som löses upp i vattnet och kommer från typ Tyskland, smakar persika och är super gott men kan inte hitta annat än typ skogs bär och citron nu. Inget fel med det jag gillar ju mitt persiko te : / Har ni några tips om goda teér som inte smakar just öronvax?

Sen älskar jag iste, det är sjuukt gott! Men åter igen när jag gjorde det själv blev det katastrof.

Tips och ideér är välkomna!:)

Mmm ser det inte gott ut?:9


Btw har jag hittat en tjej som ska göra en design; D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0