Trött

Idag är jag otroligt trött och jag borde gått till kyrkan men jag mådde inte alls bra. Min medicin får mig att må illa hela tiden dessutom tycker jag inte den hjälper ett dugg, nu är jag mer övertygad om att det är kroniskt i alla fall. Tråkigt men inget som förvånar mig ett dugg, jag har gått med smärta i bröstkorgen i över ett år utan att läkarna även ens tittat på mig även om jag varit där 10.000 ggr. Nej som jag sa igår Sveriges sjukvård är rent åt helvete.

Min dag har varit waste of time kan man nog säga, jag åkte till ett förlåt men värdelöst stall där dom ville ha 4600:- för att stå med lera upp till knäna och boxar som ser ut som jag vet inte vad. Under den tiden hade jag hunnit med annat som är viktigare, snubben var trevlig men allt för konstig och dyr för min del... Det var inte ens värt pengarna! Aja någon dag kommer det väl.

Prov imorgon i SO om Herr Hitler och hans "utrikespolitik" tråååkigt även om jag tycker det är kul med So osv så har jag helt enkelt ingen ork pga andra saker som inte behöver nämnas just idag.Jag längtar till skolan sluuuutar och jag har ett långt sommarlov i Serbien med morfar och de andra och samla kraft till ytterligare 3 år i skolan!

Hepp nu måste jag plugga ses imon kära läsare puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0