Trött.

Godkväll alla läsare, hur är det? Själv är jag RIKTIGT trött och lite nervös för imorgon. Ska duscha och gå och lägga mig snart!

På lördag ska jag till Stig( typ andra "farfar") världens snällaste själ även om han kan vara lite komplicerad att va med, man vänjer sig efter att ha träffat han var tredje månad typ! Lite synd bara att han hellre träffar mig än sina barnbarn men samtidigt är han svårt sjuk och orkar inte med små barn. Ingentligen vet jag inte hur han och pappa är släktingar, men det är nog bäst så för tydligen är det så inveklat ialf!

Det verkar som om jag inte har nån kille mer, varför vill jag inte gå in på.

Godnatt på er vi hörs imorgon med en liten "rapport" hur det gick efter nationella!

Puss&Kram♥

: (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0