Åh stackars Zlatan(INTE)!

Herregud? Ärligt talat får han aldrig nog? Har inte han tillräckligt med beröm, uppmärksamhet och media över sig? Detta är ju löjligt. Dessutom andra året i rad? Nej det är alldeles för lite ridsport i tv och det bör ändras vem som helst kan springa med en jävla boll men vem som helst kan INTE rida en 500kg häst.

Slänger in ett inlägg av en annan tjej!

"Man får väl mäta det lite mot varandra!
Zlatan skulle behöva ett antal år för att överhuvudtaget få en häst att galoppera runt en hoppbana på en meter felfritt, RGB skulle nog inte behöva så lång tid för att lära sig sparka in en boll i mål eller finta bort några andra spelare. Helt ärligt, vad är egentligen svårast?
...
(jag menar inte att trycka ner Zlatans prestationer, ta ad jag skriver med en nypa salt. men jag vet ju vad jag tycker verkar svårast... tom jag som aldrig tränat fotboll på riktigt kan faktiskt spela hyfsat om jag försöker. Man kan inte bara sätta sig på en häst och hoppa en OS-bana på 160 cm för att man vill)

SJÄLVKLART ska RGB vinna, det är en fantastisk och HISTORISK prestation han har gjort.

Jag har röstat på RGB och ska fortsätta rösta som en galnng, heja ridsportens kupp haha

RGB är väl värd all uppmärksamhet, Zlatan ser man ju överallt ändå, vare sig man vill eller inte. Stackars Zlatan dör nog inte om han inte vinner, han har väl inte ens "möjlighet" att dyka upp på galan om jag fattat rätt?"


HEJA RGB!!

Nu vann han inte men han blev bland dom bästa 5 så det är bra!

Dessutom fattar inte jag hur man kan skriva så här:

Citat från en av ABs skribenters blogg:

"Det blir helt missvisande att små bortskämda fjortis tjejer ska få avgöra vem som vinner Jerringpriset."

Vuxen som är dålig förlorare? pytsan!

Nej så gamla äc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0