Gaza = bullshit!

Goddag alla kära läsare hur är det idag? Jag själv mår ganska bra bara sjukt slö och trött, gick upp klockan 7.15 någon gång i morse för att släppa ut pållarna i hagen! Kan ju berätta att det inte blir det fina stallet jag har pratat om så mycket pga av "18 års gräns för annars gäller inte försäkringen", löjligt men det är ju iofs bra att dom är på den säkra sidan eller? Har även skrivit mig i kö på ett stall ca: 5min från plönninges ridhus (alltså min framtida skola om jag kommer in)!

Okej så nu kommer säkert många bli störda av vad jag kommer skriva, men mina åsikter är mina så om du inte gillar dom kan du lämna sidan. Många har säkert hört det här om Gaza och Israel, och jag vet att många tycker sååå synd om Gaza och visst kan det vara synd om oskyldiga kvinnor och barn men samtidigt får man skylla sig själv när man väljer en regering som Hamaz (stavning?) SOM började bomba Israel. Alltså Israel ger bara tillbaka för den skit dom har fått av Hamaz, dom visar att dom inte tänker ta skit helt enkelt. Sen vet inte jag om kvinnorna röstar men männen är ju smarta som utsätter sig själva, sina fruar och sist men inte minst för fara. Så det här tjatet om att det är synd om alla i Gaza is complete bullshit, varför? Jo som jag sa suit yourself when u choose the wrong thing. Det var inget himla liv när Hamaz bombade Israel men alla får hjärnblödning när Israel ger tillbaka, HA! inte nog med det kommer rövslickar Sverige och ska spela DUKTIGA. Det är bara ett asgarv över det hela från min sida och jag håller på Israel, men hoppas att dom blir smartare än Hamaz och ger tillbaka på annat sätt.

Israel<3


Nu ska jag göra mig iordning ska till min gudfar.

Love on ya'll
Annika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0