Bloggen krånglar återigen.

Hej kära läsare, klockan är 01.54 och jag borde sova med tanke på att jag har utsläpp imorgon. Jag hoppas vi får det huset så jag slipper oroa mig över hästen! Tydligen passar det bara att jag tar morgon pass för lilla fröken tog in dom idag trost att det var min dag SUCK!

Som rubriken lyder så krånglar bloggen och vissa inlägg försvinner, har hänt innan också fattar inte varför? Dessutom tar det en evighet innan inlägget visas?

Aja godnatt på er alla söta vi hörs imorgon ev med en videoblogg;D

Puss och hej

// Annika : *

Dessa skor är bara såå yummoo( ;

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt med huset =) men är det inte lite långt från halmstad? förresten skulle inte du flytta till internatskolan? kram

2009-01-17 @ 17:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0