Dåligt humör.

Hej alla läsare, är inte på humör har precis pratat med en (uräkta mitt omogna men ack arga beteende i detta inlägg) j*vla idiot. Jag gillar inte att hata men om det är nån jag hatar så är det den personen, jag har alltid funnits för folk. Hjälpt dom i svåra stunder, funnist där för dom och vad har jag fått tillbaka? 0. Det är inte darför jag är sur, utan för att jag är trött på att vara någon j*vla välgörenhetsmänniska som bara ger och får no shit tillbaka.

Så fort man kommer över en person så kommer den tillbaka och gör samma jävla sak.

Jag ville barasäga tack och hej för mig, välgörenhetsprojektet är stängt för all framtid.

Gå till någon annan.

// Annika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0