Fin hy?

Visst vill vi alla ha fin hud? Och det är en av alla mina skönhets problem jag har att få fin hud, jag vill inte använda 100kg smink för att få fejkad fin hud utan naturligt fin och här kommer 2 av alla knep som alla borde göra! Det är det bästa enligt mig!

Drick vatten
Den gamla sanningen är just det, en sanning. Åtta glas om dagen gör stor skillnad på välbefinnandet. Du äter mindre, ger kroppen bättre balans och får finare hy och hår på kuppen. Sverige är ju dessutom välsignat med fantastiskt kranvatten, så hur enkelt kan det bli

Skippa all läsk, alkohol och saft som bara innehåller en massa andra konstiga ämnen det smackar gott men hur nyttigt är det? Visst går det bra då och då men inte hela tiden!


Tvätta ansiktet innan du lägger dig
Att stupa i sängen utan att tvätta bort sminket eller borsta tänderna tyder bara på en sak: du går och lägger dig för sent. En noggrann rengöring av mun och ansikte är en lika viktig kvällsrutin som att kissa. Sätt igång lite tidigare om du vet att du kommer däcka i soffan. Det vinner du på. Investera gärna i en skön nattkräm som gör proceduren lite roligare.

Som det står använd gärna en återfuktande kräm!:)


Puss Puss: *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0