Förbannad!

Att människor förstör för varandra de kan jag acceptera i vissa fall, men att djur ska behöva lida för TRAMS där går fan gränsen. Nej nu fan måste ett nytt stall komma fram, hittade ett skit fint för 1000kr i skedala hoppashoppas!!

Nog om hästar nu, hur mår ni idag kära läsare? Själv mår jag mindre bra, jag har grymt ont i magen ja ni kan ju gissa vad det är.. Sen är det andra skit saker som jag inte orkar ta upp nu då en av orsakerna kan sitta och läsa detta. Längtar till min blomma vaknar, har inte pratat med honom på (enligt mig) länge saknar han som fan.

Riktigt skitväder är det idag, längtar till sommaren. Skulle inte va fel om jag fick åka till thailand igen i februari, gjorde det förra året. Helt underbart va det eftersom jag firade min födelsedag där, jag fick tårta (dessutom var den rosa!) och rosor av min brors thailändska kompis! Det var en kille till som tyckte om mig som kom senare på kvällen och gav mig en nalle och ännu mer rosor, den nallen har jag fortfarande kvar skulle aldrig slänga den!

Vad har ni hittat på än så länge? Jag har hunnit vakna och dammsuga hela lägenheten, intressant va?:P Jag har INTE skrivit bokrecensionen än, nu får jag verkligen skärpa mig eftersom jag börjar imorgon. Tro det eller ej jag längtar till imorgon, jag börjar mina sista månader sen är det byebye klassen. Klart jag kommer sakna vissa men många blir det bara skönt att slippa! Jag är bombsäker på att dom flesta tycker så med, vi har varit "ihop" sen 4 man börjar tröttna nu. Jag vet fortfarande inte om jag vill bo på plönninge eller jo jag vill men det finns en sak som hindrar mig och det är dom här hemma, om jag flyttar behöver jag inte komma tillbaka. Det är skitsvårt att bara skita i det och tänka på sig själv, jag har knappt pappa sen håller mamma på såhär ajaj vi får se.. "/

Skriver mer senare hade gott kära läsare!

Love on ya'll
Annika(; !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0