Godmorgon eller vad man ska säga vid denna tiden;D

Godmorgon alla kära läsare hur är det idag? Hoppas allt är bra med er, själv är jag rätt hungrig får ta och äta nåt snart!
Det är så härligt att vakna upp i mitt rum och titta ut genom fönstret, solen lyser så härligt och himmlen så blå! Det känns som att det är 30 grader varmt när det i själva verket är minusgrader ute:P Jag längtar tillbaka till härliga thailand och allt folk man träffade haha! idag måste jag skriva färdigt min bokrecension om boken Syskonkärlek en bok jag starkt rekomenderar! Städa färdigt rummet måste jag också göra, ja ska få måla om så alla färgtips är varmt välkomna!

Ett nytt inlägg kommer lite senare om vem jag är, jag postade ett igår men det krånglade:/

Ps. Ett svar på en fråga: Ja, jag kallas också Anki!:D


Love on ya'll
Annika!

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: jo, håller delvis med. Ryggproblem är ju en individ skada.

2009-01-05 @ 14:18:10
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0