Just my luck eller?

Tja på er alla glada hur har er dag varit?  Min har varit rätt bra men knappast händelserik, har dammsugat IGEN. Det är min mammas fel hon påstår att vi måste dammsuga varje dag pga katterna, jaja lika bra att göra det så hon blir nöjd:P Imorgon börjar skolan och tro det eller ej jag LÄNGTAR men det kommer gå över snabbt, jag är mer i tankarna på att hitta ett nytt stall än att gå till skolan.  Vi funderar att flytta till en gård istället dock!

Jag har börjat få jävulskt ont i ryggen och axeln igen, så det börjar bli dags att knäcka den SKÖNT! Har haft ryggproblem sen jag ramlade av hästen och fick en spricka i nacken som ledde till tillfällig förlamning INGET KUL! Sen är jag även född med det. Bara det att idiot läkarna i Sverige inte gör nått åt detta. : /


Tittade vad jag hittade i morse när jag vaknade<3:D


Love on ya'll sötnosar, nu ska jag snacka med älskade<3

Annika : *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0