Särskrivning!

Halli hallå igen, jag vill passa på att be om ursäkt för min särskrivning. Det är inget jag tänker på när jag sitter och skriver, ska bättra mig! ( ;

Så jag fick svar på stallet och det fanns plats kvar men mamma tjurar som vanligt och är skeptisk som fan, GAH vad gör man?
Ni är säkert inte så intresserade men slänger in en bild inifrån ändå!


Lovely<3


Tittade i min kalender innan och upptäckte att jag inte började förrens på torsdag, och jag som längtade! Jag vet, jag vet det låter konstigt att man längtar tillbaka till skolan men det håller bara på torsdag sen kommer jag önska till sommar lovet hihi:P

Har rätt mycket att göra idag och imorgon så vi hörs då, känner mig sårad idag allmänt död: /


Love on ya'll
Annika!


Kommentarer
Postat av: Lisa yees

shet fint stall :O gudars. ljust och mycket rent :D

2009-01-09 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0