Trött!

Hej alla glada hur har ni haft det idag? Själv har jag haft det super!

Så ni vet ju att jag har pratat mycket om en bröst operation och nu är den en sååå nära, varför undrar säkert vissa? Jo därför att jag har mycket problem med ryggen och med tanke på deras storlek vill jag ha mindre för att skona ryggen, men det är även väldigt ful form på dom så jag mår psykiskt dåligt pga det och jag tror med all säkerhet att denna operation blir bra! Först och främst ringer man till "bröstavdelningen" och pratar med dom det tar sedan ca: 1 månad för att få komma dit till sköterskan och prata med henne, hon bedömer om man får göra operationen eller inte. Får jag då operera mig sätts jag på kö till EN ända "bröstkirurg" som finns i HELA halland + lite av skåne, alla kvinnor med bröstcancer kommer självklart först vilket är helt rätt! Om jag då måste vänta mer än 3 månader kan jag ansäka om att få operera mig i Sthlm, Göteborg eller Växjö! Dom sa även att jag ska förbereda mig för en otrolig smärta efter operationen då dom SKÄR BORT FETTET I BRÖSTEN : | Men det är det värt! Jag trodde nämligen dom sög ut det men tydligen inte.

Aja det var lite om det, update kommer när jag ringt nästa fredag!

16 år = gymmet + övningsköra!

Kan ni fatta vad jag LÄNGTAR! Ha! jag lääääängtar till jag kan dra till gymmet och bränna fettet, ocj jag lääängtar till jag sätter mig bakom ratten och kör ; D Det är bra att jag fyller år snart då kan man önska sig gymkort ; D! Jag salnar thaiboxningen så j*vla mycket det går inte att beskriva hur man mådde, jag längtade dit varje och jag menar varje dag:D

Försökte fixa min ring idag då papprerna från polisen hade kommit och försökte byta upp mig så jag kunde få en lite tjockare ring men dumt som det var gick det inte så nu får jag ändå samma, inte för att det gör något utan mer att den blir sliten så jag får ta av den och lägga den i boxen den kom med!

Funderar på att klippa mig såhär igen vad säger ni?:  )


Btw dagens outfit!
Jeans från Gina
Body från Gina
Kofta från Cubus
Halsband från H&M
Armband "frälsarkransen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0