När är man igentligen mogen?

Hej på er kära läsare, vad har ni hittat på idag? Själv har jag gått i skolan som vanligt, hört att en viss person i klassen snackat skit SÅ MOGET! Aja man måste väl bete sig så när man är så kallat "mest omtyckt" HA!

Sen har jag tjafsat lite om det här Israel VS Gaza skiten, PALLA. Nej jag rent utsagt skiter i vad som händer i ärlighetens namn jag låter resten av världen sköta det själv, men jag stödjer Israel(INTE DET MILITÄRA, GÖR LÄS NOGA!) Som sagt ska man inte dra alla över en kam. det finns oskyldiga där också. Till er som skickar "åh så synd" brev sluta upp med det, skicka det till FN som är orsaken till allt skit.

Jag hittade gorgeous byxor på gina tricot AHH måste dra dit och prova dom, nästa vecka hade jag tänkt eller nått vi får se.


 Lovelyyy♥  

Dessa är inte helt fel heller! ( :



Love on ya'll
Annika
 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0