Must haves!

    






Älskar ni inte bara dessa plaggen och väskan? För mig är det must haves haha: P

Idag har jag varit hos min läkare och pratat om min migrän och bröst smärtorna, vi kom fram till att vi börjar med bröstkorgen. Jag har drabbats av Teitzes Syndrom vilket innebär att jag har en inflammation i bröstkorgen (för att göra en lång förklaring kort) och det är otroligt smärtsamt när "anfallen" kommer, det känns som man får en hjärtattack. Visst låter det läskigt? men det är faktiskt helt ofarligt! Fick dock inga "riktiga" svar om migränen mer än att han ska skicka vidare mig till en ögonläkare då jag har börjat tappa synen. Han kunde heller inte ge mig några migrän tabletter då jag fick andra väldigt starka tabletter till bröstkorgen. Ska dit igen om 2 veckor då ska vi även prata med en plastkirurg.

Annars har det inte hänt mycket mer än att jag fick dra mig upp klockan 6.00 för att släppa ut hästarna yippie!; D Och även möte med skolan jag blev förvånad av att se min pappa där faktiskt men det kändes jäkla bra faktiskt, vi är inte bästa vänner men jag saknar honom ändå!

Ska iväg och köpa lite grejer till mitt hemlagade godis, supergott!;D

Puss & kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0