Vad är det med er tjejer igentligen?

Ja nu kommer ett bitterfitta inlägg men det får ni ta!

Jag är så trött på att det alltid är så j*vla synd om tjejen när ett förhållande tar slut om det är tjejen som gjort slut och killen dessutom inte gjort ett piss! Sen dessutom skriver på någon hemsida att han är dum i huvudet osvosv. ursäkta mig men vafan är det med er? Är det bara för att nån ska tyck synd om er? Det skriker liksom ATTENTION WHORE om er. Jag kan förstå tjejer som har haft en otrogen pojkvän eller så men det är ju en helt annan sak. Därför tycker jag oftast synd om kille i ett sådant fall och dessutom har tjejen redan 700 personer (ja jag gillar att överdriva) medan killen har 0?! Det finns ingen bra orsak enligt mig att killen ska framstå som ett svin om han inte gjort annant än älskat sin tjej och inte varit otrogen osv? Nu kommer säkert hur många tjejer som helts tycka att jag snackar en massa skit och visst är det synd om mig? För så brukar det ju bli när ett förhållande tar slut? HA! nej jag tycker nästan att vi har det alldeless för bra på den punkten. Självklart har man rätt och vara arg och lessen men att skriva att killen är ett svin? dum i huvudet? Nej där går fan gränsen!

Kommentera gärna vad ni tycker jag är beredd på mothugg ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tjejer är på lite väl mycket bitch humör när de blivigt dumpade. De borde tänka på nått annat... tänka kanske mer på fördelarna nu när dom är "fria", inte låsa fast sig i ett så kallat problem :)

2009-01-19 @ 22:38:41
Postat av: Annika

Ja precis, orsaken att jag skrev detta är för att en brud har dumpat men nu är det helt plötsligt synd om henne;D

2009-01-19 @ 22:50:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Lisa

JAG HÅLLER MED! det är fan oftast tjejer som är de dumma. om en kille är med en annan tjej (tex) varför blir man sur på tjejen och inte sin pojkvän? hallå where is logiken i det? i like your åsikter :D

2009-01-20 @ 14:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0