Yummo!

Halloj alla sköna läsare hur är det idag? Själv är det jättebra och jag NJÖT i skolan, jag kan inte vara frisk?!:D I alla fall så har jag bestämt mig att med hjälp av skolan söka boende på Plönninge! Idag har jag inte gjort mycket, som sagt varit i skolan och börjat lite smått med skolarbeten! Mitt schema har inte ändrat sig mycket förutom att vi kanske vissa dagar slutar tidigare än vanligt! Förresten update om bröstoperationen så har jag pratar med min skolsköterska, hon ordnar allt känns skönt. Jo det är en risk men det är en riskt jag är villig att ta pga min rygg och deras form är att gråta för ser förf*n inte klokt ut shitshitshit.

Tittade runt lite på olika webbbutiker eller vad man nu ska kalla dom och skickade även mail om dom var intresserade att sammarbeta ; D Nu behöver jag bara en FIN DESIGN!

Slänger in lite bilder på massa fint jag hittade!

Konfirmation kanske?   Eller dessa? Men det känns nästan extremt?

 Überfina klockor!



   Ska duscha lite nu men vi hörs snart igen babes, untill then keep goin strong!


Love on ya'll
Annika ( ;

Kommentarer
Postat av: Liiiiiisa

I tink dom vitare. dom med rosett på tån. dom andra med band över foten är lite för fancy ^^

2009-01-09 @ 13:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0