090704

Hej på er! Snart ska jag iväg till stationsparken med madde och hennes familj ska bli kul hoppas jag, det är inte ofta jag inte har trevligt med henne!:D Det har hänt mycket på lovet som jag inte ångrar alls;)

Om ca: 7 dagar åker jag ner till Serbien och det finns ingen chans att jag kan komma in på en dator, inget jag tycker är dåligt. Jag behöver en paus från vardags livet och bara leva livet där nere. Vad ska ni själva göra i sommar?

Föresten! Vet ni vad? Jag kom in på Drottning Blanka modedesign!! Den 19 Augusti sitter jag klockan 10.00 i aulan och väntar på att få en ny klass med nya kompisar, ska bli kul och jag hoppas vi kommer bra överrens! Det ska bli spännande att se hur min sista tid i skolan blir, jag längtar. Haha det säger jag nu så när jag börjar kommer jag skriva hur trött jag är på skolan;D

Ha en fin kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0