Sista lektionen med 9M och jag var..

SJUK!:(  Jag funderade jättelänge på om jag skulle gå eller inte men migränen vann över mig, så jäkla illa tycker jag men samtidigt har jagt kännt lite blandade känslor mot vissa och kanske det var bäst så?

Nog om det!

Idag ska mamma, jag och syrran in till stan igen och shoppa hade vi tänkt, vilken tur att mamma gick med på det nu när det finns så mycket fint ute i butikerna!:) Dessutom ska jag släpa med mig ett par tröjor av Fashion against Aids! Det tycker jag alla ska göra, vem vet kanske det blir lika vanligt här i sverige som i afrika osv.



Puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: M A J S E

And don't let the bastards grind you down!



är inte det från OC-avsnittet när marissa dör? :o :)

2009-06-10 @ 20:29:35
URL: http://majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0